Marokko werd vrijdagavond 08 september om 23.00u opgeschrikt door een zware aardbeving in het zuiden van het Atlasgebergte. Een aardbeving van 6.8 op de schaal van Richter zorgde ervoor dat huizen instorrten. Zeker 300.000 mensen zijn getroffen door de aardbeving.

Gewonden, vermisten en zelfs doden: de aardbeving in Marokko heeft grote sporen achtergelaten. De noden zijn hoog en het verdriet is groot. Hulpverleners van Stichting Prisma en Stichting Time to Help kwamen gelijk in actie.

Vrijwilligers van Stichting Prisma in Eindhoven organiseren een groot buurtfeest en sturen de gehele opbrengst naar Marokko.

Op Zondag 01 Oktober kunt u tussen 12.00 en 17.00 uur proeven van heerlijke Turkse gerechten, de locatie bekijken en uzelf onderdompelen in de rijke Turkse cultuur.

Adress: Brussellaan 7a, 5628 TA Eindhoven