Op 16 juni 2012 heeft Stichting Prisma een brede kennismakingsbijeenkomst georganiseerd voor Arnhemmers. Tijdens deze bijeenkomst heeft stichting Prisma de mogelijkheid gehad om zich te presenteren voor een groot publiek. Ruim 500 personen hebben deelgenomen aan deze bijeenkomst. De bijeenkomst nam plaats in een schip varend aan de Rijn. Na het welkomstwoord door de algemene coördinator van stg.Prisma begon het programma. Ook de muziekgroep ‘Doganay’ was daarbij aanwezig om live muziek te spelen. Voor de kinderen waren er speciale activiteiten georganiseerd zoals een tekenwedstrijd en een roboticashow.

Rond 22.00 uur kwam het schip weer aan bij de Rijnkade. Met heel veel positieve reacties gingen de gasten weer naar huis. Een veel gehoorde reactie was; wat een leuke initiatief, hier willen we graag een herhaling van zien.

boot